Přednášky a networking aneb jak vytěžit Barcamp na stopro

Ať už jste o barcampech doposud neslyšeli, nebo v nich naopak umíte plavat jako ryba ve vodě, v následujícím článku bychom se s Vámi rádi podělili o tipy, jak vytěžit Plzeňský Barcamp na maximum a jak se díky němu posunout dál na své profesní dráze.

Blíží se třetí ročník Plzeňského Barcampu!

Sdílení nápadů

Barcamp je především o vzájemné inspiraci. O seznamování se s novými lidmi, o sdílení nápadů a užitečného know-how, o tom, že si všichni vzájemně můžeme pomoci. Nováčci i profesionálové jsou si na Barcampu rovní a každý nový názor může účastníky posunout dále. Proto jsou na Barcampu vítaní laikové i profíci, zkušení podnikatelé i absolventi těsně po škole.

Na Barcampu si každý může zkusit přednášet – profík se může podělit o úspěšné strategie i momenty selhání, nováček může přinést zajímavé nové vhledy a perspektivy.

Jediné, co je potřeba, je přijít se zajímavým tématem, takříkajíc „s kůží na trh“. A zařídit to tak, abyste pro své téma strhli dav (rozuměj: ostatní účastníky). Své nápady můžete ostatním předat formou přednášek či více interaktnivních workshopů .

Barcamp si ale užijou i ti, kteří nepřišli nabízet žádné své služby. Můžete se přijít jenom koukat. Nasávat atmosféru, seznamovat se se zajímavými lidmi, sledovat současné trendy.

Kopie souboru DSC_2669

Vy si určujete program

Barcamp je od všech a pro všechny. Sami účastníci nabízí možnost podělit se o své nápady a sami účastníci si vybírají, jaké přednášky chtějí slyšet. Vítězí ten, kdo získá víc nadšenců pro své téma. O tom, jak nadchnout ostatní účastníky pro svou přednášku budeme brzy psát, nezapomeňte proto sledovat barcampácký blog!

Na Barcampu si chceme všichni pomáhat. A přednášející ví, proč svůj čas a dovednosti nabízí zdarma ostatním účastníkům: Nechají nahlédnout pod pokličku problému, kterému rozumí, vybízí k diskuzi na dané téma a motivují ostatní ke společnému hledání odpovědí na stanovené problémy. Společnou diskuzí a brainstormingem se všichni posouváme dále. Přednášející i diskutující se ukážou jako profesionálové a v konečném důsledku třeba svým inovativním přístupem osloví potenciální zákazníky či nové partnery!

Volba témat u přednášek a workshopů není nijak omezená, může se jednat o tipy a triky jak se prosadit v určitém odvětví, podělit se o zkušenosti s novými trendy v různých oborech, můžete však zaujmout i s lifestylovými tématy.

Pozor! Hlasovat pro přednášky a přihlašovat nové je možné pouze do konce března!

Čeká vás přátelská atmosféra, vstřícný přístup, svěží networkingove aktivity a spousta nápadů.

Kopie souboru DCIM-8

Takže přednášet? Ano!

Důvody proč do toho jít

  • Ukážu, že rozumím svému oboru
  • Nadchnu pro svůj nápad veřejnost
  • Podělím se o cenné zkušenosti
  • Zalíbím se případným partnerům
  • Oslovím potenciální zákazníky
  • Jako začátečník si vyzkouším přednášku pro větší množství lidí

 

Co mě to může stát?

  • Moje přednáška nebude vybraná. Barcamp bohužel nemá kapacitu umožnit prostor pro prezentaci všem zájemcům. Nicméně o tom, jaké prezentace budou nakonec realizovány, rozhodují účastníci sami. Jak se vyhnout zbytečně vynaložené práci? Zaujměte!

 

A otázka do pléna: chystáte projekt a chybí vám zkušenosti či konzultant? Tak sem! Velká část zdejších účastníků prochází stejnými problémy v podnikání či projektech jako vy. Nemyslete si, že jste osamělí bojovníci. Doražte a poslouchejte, dejte se do řeči s lidmi kolem, společně se posuneme dále. V jednom z nadcházejících příspěvků dáme pár tipů, jak začít hovor s neznámými na Barcampu.

 

One thought on “Přednášky a networking aneb jak vytěžit Barcamp na stopro

Comments are closed.